Asistent prodaje (m/ž)

 

Opis posla

  • aktivno sudjelovanje u planiranju i organizaciji rada Odjela prodaje
  • koordinacija rada Odjela prodaje s ostalim organizacijskim dijelovima tvrtke
  • inicijativa u identifikaciji i otvaranju prodajnih prilika
  • podrška voditeljima ključnih klijenata u svim fazama prodajnih aktivnosti
  • komunikacija s klijentima, partnerima i dobavljačima
  • podrška u pripremi ponuda, prodajnih dopisa i natječajne dokumentacije, zaprimanje upita
  • redovito ažuriranje svih prodajnih podataka u CRM (Salesforce)
  • održavanje baze podataka o klijentima, evidencija te izrada prodajnih izvještaja
  • podrška nabavi, priprema ulaznih podataka za narudžbe
  • podrška u marketinškim aktivnostima tvrtke
  • podrška ostalim odjelima MICRO-LINK-a

Uvjeti

  • minimalno SSS
  • barem 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • visoka razina samostalnosti i odgovornosti u obavljanju poslova
  • odlične organizacijske vještine i sistematičnost u radu
  • sposobnost razvijanja kvalitetnog poslovnog odnosa s klijentima
  • razumijevanje osnovnih poslovnih procesa
  • vozačka dozvola B kategorije
  • prednost je iskustvo u poslovima javne nabave i poznavanje Zakona o javnoj nabavi

Što nudimo

  • izazovan posao u poticajnoj, dinamičnoj i mladoj radnoj sredini
  • sudjelovanje u zanimljivim projektima baziranim na inovativnim ICT tehnologijama
  • stručno usavršavanje kroz mentorstvo i obuku
  • osobni razvoj i praćenje napretka
  • nagrađivanje u skladu s rezultatima rada i preuzetim odgovornostima
  • poticanje kreativnosti i profesionalne znatiželje
  • pozitivna, prijateljska, timska radna atmosfera
  • susretljivost prema privatnim obvezama i briga o uravnoteženosti privatnog i poslovnog vremena
  • besplatna kava, čaj i subvencionirani ručak
  • zajednička slavljenja uspjeha :) 
Vrsta zaposlenja: Stalni radni odnos
 
Županija rada: Zagreb i Zagrebačka
vrh stranice