
Naziv projekta
Uvođenje sustava upravljanja uslugama prema normama ISO_IEC 27001_2022 i ISO_IEC 20000-1 (PK.1.3.04.0079)
Nositelj projekta: MICRO-LINK društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju, trgovinu i usluge
Cilj i kratak opis aktivnosti: Cilj projekta je povećanje konkurentnosti i usklađenosti poslovanja tvrtke MICRO-LINK d.o.o. kroz implementaciju međunarodno priznatih standarda za upravljanje informacijskom sigurnošću i IT uslugama. Provedbom projekta povećat će se interna učinkovitost, sigurnost poslovanja i povjerenje klijenata.
Certifikacija će omogućiti lakši pristup međunarodnim tržištima na kojima je usklađenost s predmetnim standardima često preduvjet za ostvarivanje poslovne suradnje, dok će standardizacija upravljanja informacijama i uslugama optimizirati procese te osigurati njihovu održivost.
Rezultati projekta uključuju uvođenje i certificiranje dvaju sustava upravljanja, ISO/IEC 27001:2022 i ISO/IEC 20000-1:2018, što će imati pozitivan učinak na projicirano povećanje prihoda od prodaje te na povećanje prihoda od prodaje u inozemstvu, čime se jačaju izvozna orijentacija te reputacija tvrtke i povećava povjerenje klijenata i poslovnih partnera.
Ukupna vrijednost projekta: 36.432,00 EUR
Ukupni prihvatljivi troškovi: 29.532,00 EUR
EU udio u financiranju: 22.149,00 EUR
Razdoblje provedbe: 27. ožujka 2025. godine – 27. rujna 2026. godine
Kontakt osoba za dodatne informacije: Andreja Horvat, MICRO-LINK d.o.o., microlink@microlink.hr

Naziv projekta:
Digitalizacija poslovanja poduzeća MICRO-LINK d.o.o. - NPOO.C1.1.2.R3-I3.01.0219
Naziv korisnika: MICRO-LINK d.o.o.
Kratki opis projekta: Ovim projektom ulaže se u digitalizaciju poslovnih procesa i digitalnu transformaciju poslovanja nabavom digitalnih rješenja i opreme te jačanjem digitalnih vještina zaposlenika, kako bi se povećala produktivnost rada, konkurentnost i tržišna pozicija te ostvarili veći prihodi od prodaje. Omogućit će se brži i sigurniji protok informacija te na taj način stvoriti mogućnost za povećanje kapaciteta s postojećom opremom i uslugama. Također, osigurat će se potpuna kontrola svih segmenata poslovanja i stvoriti uvjeti za optimizaciju i smanjenje operativnih troškova. Ovakav, unaprijeđeni, digitalizirani sustav doprinijet će boljoj i efikasnijoj komunikaciji s kupcima i dobavljačima te boljem praćenju svih odnosa, što će u konačnici doprinosi većoj konkurentnosti poduzeća.
Ciljevi i očekivani rezultati projekta: Rezultati projekta uključuju povećanje prihoda od prodaje te unaprjeđenje 6 poslovnih procesa uvođenjem rješenja iz područja IKT-a
Ukupna vrijednost projekta: 186.266,71 EUR
Ukupni prihvatljivi troškovi: 147.287,97 €
Iznos koji sufinancira EU-NextGenerationEU: 81.008,38 €
Razdoblje provedbe projekta: 1.1.2023. – 1.1.2025.
Kontakt osobe za više informacija: Lana Janković Darapi, voditeljica projekta